Proponowany plan prezentacji strony www, też z roku 2003

Wypowiedź prezentująca stronę powinna trwać max. 10 min. Powinna być logicznie uporządkowana, ładnie powiedziana.
Słowom powinno towarzyszyć pokazywanie odpowiednich stron i/lub źródeł.
Proponuję wypowiedź podzielić na część merytoryczną dotyczącą treści strony i część techniczną prezentującą tajniki jej wykonania.

Część merytoryczna:
· Podanie tematu, dlaczego wybrałem/łam ten temat,
· Czy udało mi się spełnić to co zamierzałem/łam, w jakim stopniu, co zamierzam w związku z tym na przyszłość,
· Na co chcę zwrócić uwagę na mojej stronie, co jest w niej najbardziej wartościowe, co wymaga jeszcze uzupełnienia, dopracowania,
· Z jakich źródeł korzystałem/łam
Część techniczna
· Na jakim założeniu podstawowym się oparłem/łam (np. HTML na układzie tabeli, ramek, styli, PHP, FLASH, inne),
· Czy wszystkie wymagania formalne na ocenę b. dobrą spełnia moja strona, jeśli gdzieś są odstępstwa to jakie i dlaczego,
· Które z zastosowanych fragmentów strony są przeze mnie skopiowane, skąd i czy rozumiem to co włączyłem/łam do swojej strony, a nie jestem jego autorem.